De volgende opties bestaan:
stel een of meerdere plaatsvervangers in
een plaatsvervanger specifieke machtigingen verlenen voor uw e-mailcorrespondentie
een plaatsvervanger specifieke machtigingen verlenen voor uw agenda
Hoe een of meer plaatsvervangers in te stellen:
Klik op het pictogram aan de rechterkant van de menubalk. Klik op .
Selecteer in de zijbalk. Klik op in het hoofdgebied.
U kan ook één van de volgende methoden gebruiken:
In de E-mail app, klik op de context menu in het mappenoverzicht.
Selecteer .
In de Agenda app, open het contextmenu van uw persoonlijke agenda in het mappenoverzicht.
Selecteer .
Het Beheer plaatsvervangers scherm opent.
Om een plaatsvervanger toe te voegen, voert u het e-mailadres van de plaatsvervanger in bij.
Tijdens het invoeren van de ontvangers worden passende suggesties weergegeven. Om een suggestie te accepteren, klikt u erop.
Om plaatsvervangers uit een adresboek te selecteren, klikt u op het pictogram aan de rechterkant van het invoerveld.
Het Plaatvervanger scherm opent.
Bepaal de e-mailacties die uitgevoerd kunnen worden door uw plaatsvervanger door een item te kiezen naast .
Lezen, reageren op, doorsturen, markeren, afdrukken en kopiëren van e-mailberichten: Selecteer .
Alle bovenstaande én de mogelijkheid alle berichten in Postvak IN te markeren als gelezen: Selecteer .
Alle bovenstaande én de mogelijkheid berichten te verwijderen, en acties op mappen uit te voeren .
Namens u e-mailberichten verzenden: Schakel de overeenkomstige checkbox in.
Bepaal de afspraken die uitgevoerd kunnen worden door uw plaatsvervanger door een item te kiezen naast .
Lezen, exporteren, afspraken afdrukken en e-mailberichten versturen naar de afspraakdeelnemers: Selecteer .
Al de bovenstaande én het aanmaken, bewerken en afwijzen van afspraken, de status aanpassen en deze verplaatsen naar een andere agenda: Selecteer .
Alle bovenstaande én de mogelijkheid afspraken te verwijderen, en acties op mappen uit te voeren .
Zie ook:
Hoofdonderwerp: Een plaatsvervanger aanstellen